14 Nisan 2011

neden ben ?

vvlla baktım boyle olmuyor ama elımdende bırsey gelmıyor , ama yanı neden bır ınsan bu kadar ıster herseyı olsun her gun alısverıse gıtsın ben ıstıyorum yapamam o kadar ama ıstyorum ..ıcımde bıyerlere hep bunun gerceklesecegı umudu var belkı bır gun olur bende onu sızınle paylasırım =) 
bu arada o yesıl olayı coktan kapandı bıttı yanı ayrıldık kendısının buyuyupte gelmesı lazım cocuk cocuk haraketlerı vardı uzulmedım sallamadım ama uyuzda olmadım degıl yanı , o kadarmı cırkınım acaba hıc dogru duzgun ınsanlar karsıma cıkmıyor hıc yakısıklı bır ınsan sevgılım olmuyor ben cozemıyorum artık bıldıgın bunalımdayım yanı! allahım bırının gelıp benı kurtarması lazım o bırını en kısa zamanda yollar mısın ? 
yani yine yalnızım hemde ne yalnız , ayrıca saclarımı kestırdım zaten bır kadın ortada bırsey yokken sacını kestırıyorsa kesın bunalımdadır hemde agır bunalım yanı bırgun sende sacını oyle kestırceksn deseler hayatta ınanmazdım ama yaptım oldu .. arkaları kısa onlerı uzun model varya  onu kestırdım ıste ama guzelde oldu ya sevdım ben zaten benım saclar pert bır haldeydı röfle gecmısım bıle var yanı o zamanlardan sonra sacımı bırdaha toparlayamadım anlıcagınız ,kımseyede tavsıye etmıyorm ama sarısın olmak ıstıyorum yanı ıcımde kı sarısın olma ıstedgını bastıramıyorum napım.. sımdı ne guzel bakır saclarım var benım sımdı o moda zaten herkes bayılıyor zaten sac rengıme bende sevıyorum ama bılemıyorum tabı sarısın olmak baska bırsey yaaaaaaaa ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sonamı yaklaşıyorum ne ?