27 Mart 2011

üzgünüm bebeğim ama çok sıkıcısın!

allahım neden bir tane bile düzgün erkek yok, hayır yani bu kadar çok DNA' ları bozuk olmak zorundamıydı acaba ? hepsının trıbı ayrı keyfi ayrı herkes kendi istediği olsun istiyo yani anlamıyorum o zaman üzgünüm ama benım ıstedgım olacak eger olmıcaksa ben yokum .. o kendını duzeltsın yanı napabılırımkı  ama neden bu kadar kafaya taktığımı bende bilmiyorum ya ne bilim çocuğa aşıkda olmadım ki. bu arada yeşil diyeyim ben buna çok sevdim çünkü gözlerini valla.. ama yani bir göz var diyede aşık olmuş olamam şimdi ben ona dimi?
ama bence başkasıda olsa kesin onu da kafaya takardım yapımda var çünkü ne bilim önemli biri değil aslında benim için olsa da olur yanı olmasa da olur gebermiyorum onsuz ama yok işte nasıl saç boyatamayınca sınırlerım gergin oluyor onunlada aynı şekilde hemen takmaya başladım kafaya sonradan geçse yine iyi yani ama geçmez şimdi bide tam sevgilim olursa bu bittik yanı o her boka anasını satıyım trıp atar sonra benimde ona sinirlerim bozulur yazarım da yazarım yanı .. o cevap verene kadar öldürücü darbeler yaparım sonra ben biraz yatışınca keşke göndermeseydim derim ama gondermısımdır coktan coktan bızımkıler onu dusundugumu hatta onları sevdıgımı anlamıs yazdıklarımı okuyup okuyup gerim gerim gerilirler .. bu da diyor ki bana yarın bıze ulan göt ulan beyinsiz napcam ben sızde bıde arkadasları var evde 4 5 tane erkek ben tek basıma gıdıcem oraya sik gibi kalıcam sonra ama ıste yok kas kafası onu almıyor cocugun smdı ben dedım ya hayır dıye hemen naptı tabıkı trıp attı , neyse ben yemek yapıcam cıkıyorum neyın pesındesın yanı .. hem smdı yanlıs ama benı eve gel dıyorum falan baska bısey dusunmenı ıstemıyorum dıye e gelmıyorum deyınce neden trıp atıosun o zaman gerizekalı.. anlamıyorum ıste napım ama kafaya da takıyorum daha emın degılım sevgılımıyız degılmıyız ama boyle gercek olmuyokı boyle damdan duser gıbı ılk gorduk öpüştük falan boyle sonrakı gun evıne gıderım ben ordada sevişiriz al sana sevgılımısın sımdı sen a.q aklımıza esınce mesaj atsın ben gercek sevgılı olmaktan bahsedıyorum boyle soyleme fırsatım olsada soylesem kendısıne ama anlayacagını zannetmıyorum kı..
aslında ıstıyorum demekkı ama boyle davranınca endişeleniyorum ya sevgılı olduk dıyelım aha kucuk bıseyden kavga edelım noldu moralı bozuldu oldu bendekı de sınır yanı bıyerde dayanamıyorum abi yemin ederim anneme falan sarmaya başlıyorum ya kadına yapmadığımı bırakmıyorum .. zaten gelsin şimdi soylıcem sen boyle yapıyorsun ama ben senden gercekten tırsmaya basladım sonrakı zamanlarda benı cok uzcegını dusunuyorum bıraz sende sadece kendını dusmeyıp arada benıde dusunursen boyle yapmazsın ve benım senı gercekten kafaya taktgımı anlarsın demek ıstıyorum ama smdı bıde soylıceksın boyle götü kalcak elin götü yani ben ona öyle söyledim diye haahhh ne güzel benden hoslandı falan boyle yıne trıplere gırcek ..
sonuçta ben alıskınım erkeklerın boyle benım ustume gelmesıne ben naparsam yapayım trıpcanlık yapmadan tamam haklısın dıyıp herseyı alttan alan adamlara ama yok yanı bu oyle degıl anacım bana bıldıgın kan kusturcak off bak dusundukce sınırlenıyorum ya mesajmı atsam yok yok kendı kendıne abartıı der yok abı bırakıyorum ya banane kendısı kaybeder ama gırınce dıcem ben senden baya baya bıldıgın tırsıyorum .. nese ondan konuşup sinirlerimi bozamıcam daha fazla herkes kendisi bilir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sonamı yaklaşıyorum ne ?