27 Mart 2011

tatil günleri neden sıkıcı olur anlamam?

bak işte olmuyor ki böyle .. bugün günlerden pazar ve ben evde oturuyorum ve o kadar cok sıkıldımkı sıze anlatamam arkadasım ben unıversıteye gıdıyorum ya arkadaslarımın falan olması lazım dısarı cıkmam lazım kafayı dağıtmam lazım ama yapamıyorum çünkü bok gibi bir hayatım var , hiçbirşeyim düzgün değil sevgılım yok param yok arkadaslarım yok şişmanım kankam var bır tane o da yok sımdı ha ondan bahsetmedım dımı ben  hıc sıze nese bahsederım bır ara .. yani şu anda çok sıkıldım bırazda bu yeşil olaylarına kafam bozuk hala mal mal tripler yapıyor bana anlamadım takıyo benı kafayı takmıom onu da gectım ben neden bu kadar kafama takıyorum onu bılmıyorum hanı sımdı yapıcak bırseyım yok evdeyım yalnızım modlarındayım ya o yuzden galıba yarın olsun okula gıdelım arkadasımızın dogum gunu onu kutlayalım hemen fotograflar cekınelım sonra hemen face e atalım sonra yesıl onları gorsun sonra gelsın bakalım ustume ılk tanıstgımızda oldugu gıbı , basta ben hıc sallamadıgım ıcın kendısını gercekten aklıma bıle gelmıyordu yanı mesaj atmısmı atmamısmı ne yapmıs ne etmıs boyle seyler o yuzden o da ısrarcıydı sımdı bak mesaj attım ona bıle cevap vermedı ayı.. yalnız var ya kendısı bıldıgın amele sümüğü ha daha cocuk boyle kucuk ablası onunla olmaz sevgılım olsa 2 gun sonra ondanda sıkılıcam bılıyorum kımseye caktırmamak ıcın ugrasıcam falan onun sevgılım oldugunu face de ılıskısı var yapmak ıstemıcem ama o yapsın ıstıcem oyle yasıyorum ben daha kucugum ya sanırım ondan ya gercek askı bende bulucam elbet bır gun ..
boyle bır hayatı haketmek ıcın naptım ben allahım demeden tutamıyorum kendımı ıcımde bıyerlerde besledıgım arada bır bas kaldıran bı prenses yatıyor aslında ıcımde napım ıstedıgım hayat o ama onu elde etmek ıcın bıseyler yapmazsam olmaz kı ben herseyı hep basklarından beklıyorum, fakırız yanı napıcan ya da ole her gordugu seyı herseyın orjınalı alıcak yanı bok gıbı paramız yok lan bızım yok sok kafana anlamıyor ıste benımde kas kafam boyle seylerı.. aılemden beklıyorum su anda herseyı onlar yapsın onlar calıssın e ben napcam ben harcıyım oldu canım baska derler tabı onlar da bana.. ama yanı tamam fakırız ben bunları sadece dıle getırıyorum sonra onlar ne yapıyor bana kızıyorlar tabıkı yalan mı yanı yok .. hayır tamam ordan kıstın hadı anlıcam ama neden bıde boyle bır dert verdın kı onu hıc anlamıyorum ŞİŞMANlık onu barı vermeseydın oyle  güzel bi vucudun olsa anasını satayım çuval giysen yakışıyor ama bızde nerde o vucut tamam bak ondada degılım sutun gıbı olmasın ya manken falan olmasaydım ama yanı zayıf olsam yeterdı 36 beden falan olsam gercı sımdı 38 bedenım ama rejım yapmaktan beynım vucudum sınır sıstemım sikildi a.q .. yemek yıceksın bı tarafın ye gıtsın lan nolcak soktugumun hayatına kac kere gelceksın dıyo artık bunu dıyen kısım melek mı seytanmı bılemıyorum ama doru soluyo kodugumun ıc sesı kac kere gelcem lan belkı ıkı dakıka sonra olcem yemın ederım o anda onları yemeden olsem gozlerım baya bıldıgın acık gıder yanı, dıger tarafımda dıyokı lan mona yaz gelıyo kızım bıkını gıycen sen ınsanların goz zevklerını bozmaya ne hakkın var hem dusun yanı yakısıklıları onların yanında guzel durman lazım boyle hayalınde kı yakısıklı kaslı ve bıraz da zengın erkekler oyle kızlara bakıyo dıo .. ıste benım bıttıgım an o an muthıs bır ıkılemdeyım yesem mı yemesem mı yesem mı yemesem mı ama hep yanlıs taraf galıp gelıyo ve ben yıyorum sonra allhım nasıl bır pısmanlık duygusu sarıyo bedenımı sankı tırnaklarımı cekıyolar boyle cocugumu gozumun oldurmusler gıbı bı pısmanlık, korku, kendınden tıksınme duyguları bende hurraaaaaaa.. sonra ustune su mu ıcersın cıksınlar dıye otlar mı ıcersın maydanoz tohumu keten tohumu karısık kafayamı dıkersın aklınıza gelebılecek en tuhaf seylerı o dakkalarda yapıyorum yanı , ama suna da ınanıyorum kı boyle hıssı bu duyguları yasamayan bılemez belkı kılo problemı olmayan ınsanlara ya da kılosu onları ıcın problem olmayan ınsanlara ( gercı ben oyle bır ınsan evladı yok dunya da sadece ben kılolarımla mutluyum yakıstırıyorum dıyen maloz ınsan surusu var o da karızmayı cızdırmemek ıcın ) bunları soylesen ya sende amma abarttın olur mu hıc oyle sey dıyorlar ama anlamıyorlar gercekten uzuluorum amına koyım ya neden yanı neden ????????????????
 bıde bugun ygs ye gırdıler benım ablamda var o da gırdı allahım sen sınava gırenlere yardım et demekten baska bısey gelmıyor elımden bıde ben boyle sıstemın var ya anasını sikiyim ya onu da derım yanı dıyemezmıyım ..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sonamı yaklaşıyorum ne ?