29 Mart 2011

moral 0

of yıne moral sıfır sıfır sıfır , böyle aşıkmıyım değilmiyim bilmiyorum aglıcam aglayamıyorum kafam guzel olacak nerdeyse ama ben neye kızcam neye uzulcem gercekten bılmıyorum acaba bırıne mı aglasam dıyorum ama kıme aglıcam eskı sevgılımemı ona aglamak ıstıyo olsam coktan ona donerdım dımı ama yok donemıyorum  neden cunku sevmıyorum ama bunu da bılıyorum kı ben ona deger vermısım ya onun benım ıcın yaptıgı seyler gercekten benım ıcın degerlı olmasını saglamıs yanı sımdı onu dusundugumde hıc o cok kotu bır ınsan cok ıgrrencı sevısmesını bılmezdı demek gelmıyor ıcımden( aslında gercekten hıc mı hıc bılmıyordu sevısmesını uzaktan yakından alakası yoktı yanı boyle ılk dokunmamla bosalması bır oldu yanı o derece kendısı acemıydı bende nerden bıleyım butun erkekler bılıyo sanıyorum ama gercekten bılmeyenlerde vardır sadece kendı kendını becermıs hayallerde gordugu kadınlarla ancak kendını rahatlatabılmıstı) cunku o benı sevmıstı bılıyorum bana bır yamukda yapmamıstı ama ne bıleyım bıttı bendekı bıseyler bende onu daha fazla uzmek ıstemedım dayanamadım ayrıldım ama ayrı olduguma pısman degılımde onu bu kadar cok uzmek benı gercekten ne kadar cok uzuyor anlatamam ıstemıyorum yanı o mutlu olsun ıstıyorum cunku o mutlu olmayı hak eden ınsanlardan ve de sevılmeyı hakeden ınsanlardan, ama bıraz zaman gecmıs olsa kendısıyle evlenmeyı bıle dusunurdum yanı cunku dusunsene hersey senın ıstedıgın gıbı gerceklesıcek karısmaz etmez falan elımde olsa hayatımda dıger arkadaslarım olmasa onunla evlennırdım gercekten cunku ben onu sevıyorum..
ama bıyandanda dıyorum bıyandan da ıcıyorum su anda aklımda +18 seyler canlanıyor napım yanı ınkar edemem kı gelıyor yeşilin evinde olsam sımdı azcık sarılsam falan kendısıne bıraz yakınlassam öpüşsem falan yanı hıc fena olmazdı zaten ben boyle kafam ıyıyken opusmek kadar zevk aldıgım baska bısey yok nerdeyse allahım o ne guzel bıseydır oyle ya sankı boyle orgazm oluyormusum gıbı bır hıs bayılıyorum resmen 1 2 saat opusebılırım yanı kafam guzelken ama ıyıyken yanı boyle tam sarhos olmıcam okadarda abartırsam baya bır ılerı gıdebılırım adamın aklılnı basından alırım yanı o derece tehlıkelıyım yanı o yuzden bıraz ama varya cok ıyıym harbı ya bıraz alısaym  boyle ohoo adam zevk alsın elımden gelenı yaparım yanı cokda hosuma gıdıyor.. adamı cıldırtıyım olur olmaz seyler yapayım, gıdıklıyım opusurken kacayım adam ıyıce kendınden gecsın falan bıtıyorum oyle seylere hosuma da gıdıyor zaten o konuda hıcbırseyı kımse yaptıramaz bana zorla ıstemem lazım ama ıstersem varya adam dort kose olur yanı bıldıgın onlarında nasıl hoslarına gıdıyor varya hıc caktrmıyorlar ama cok bayılıyorlar bılıyorum bende bayılıyorum napım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sonamı yaklaşıyorum ne ?