22 Mart 2011

ilk aşk, ilk heyecan, ilk sorun, ilk öpüşme!

bende düşündüm de şöyle bir ama hiç aşık olmadım sanırım, aşk acısı çekmedim yani tam anlamıyla zaten çekmek isteyen kim ki? ama ilk aşkım ben böyle 5. sınıfta falanım okulda var bir tane çocuk esmer böyle melez gibi hafif toplu totoşu var böle çıkık görsen bitersin e bende bittim tabi kaçırır mıyım.. Ama ben pasifim o zamanlar kimse benden hoşlanmıyor yani çıkma teklif eden yok falan, sınıfın en popüler kızı en yakın arkadaşım ama nerede bende onun gibi olmak bastırıyo geçio beni kız. Aşk hayatım sıfır yani o zamanlar yinede hayallerim var ama ıcınde de o kavruk cocuk, hayal ediyorum böyle uzun süre çıkıyoruz o beni seviyor ben onu seviyorum falan saçmalıyorum yani , bir bok olcağı yok salak gibi düşünüyorum. neyse benim en yakın arkadasımda ıkızler burcu ole dıyeyım ben ona en ıyisi , o biliyor tabi benim çocuğa aşık olduğumu gaza getiriyor beni sende en iyisini seçmişşin falan bak en iyi giyinen o en iyi oynayan o falan bende sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum tabı seviniyorumda çaktıramıyorum .. sonra gitmiş bizim ikizler soylemiş mona senden hoşlanıyor diye bizim kavruk da bende ondan hoşlanıyorum demiş ertesi gün söylicem falan, ertesi gün oldu yok sonra oldu yok yok yani .. öyle bitti gitti benim ilk aşkım unuttum sonra tabi sonrada baktım bi boka benzemiyormuş.. sonra tabi düşündüm hep başkalarını ben böyle ama yok olamayınca olmuyor, arkadaş var zaten dillere destan herkes kıza aşık, uyuz oluyorum ama söyleyemiyorum napım, gidip ne buluyosunuz bunda falan demek istediğim çok oldu ama yapamadım tabi hep içimde kaldı .. onunda tek güzel yanı zayıf olması napım arkadaş şişmansam benim şuçum mu ..
zaten en başından beri en nefret ettiğimin insanlar zayıf ve güzel kızlar elimde değil yani , bende öyle olsam bişey olcaktı sanki ne kaybederdiki bu dünya ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sonamı yaklaşıyorum ne ?