23 Mart 2011

fazlalıklar!

böyle çok yemeye başlayınca diyorum kussam mı acaba , yicen yicen cıkarcan ne guzel ıs dımı.. ama işte parmaklıyorum kendimi yok kusamıyorum öğür öğür bişi olduğu yok çıkmıyo içimden birtürlü. diyorum tuz yiyim böyle suyla o kusturuyo bı kere zehırlendım cunku ben ordan bılıyorum onu falan ıcırdıler yınede fayda etmedı sonra ancak kusabıldım nese tuz yıcem hadı yıne kusamazsam o tuzlar ıcımde kalırsa ödem yaparlar sonra şişkin şişkin olurum mazallah oram buram pörtlüyo zaten..
yani ben kendımı bıldım bılelı benım ıcın sorun bu kılolar hala da sorun yani kılo vercem dıye gotum cıkıyo resmen anasını satıyım nolcaktı sankı yanı bende o kadar ugrasmasam kılo vermek ıcın yesem yesem hıc kılo almasam falan ama yok nerde , onunda nedenını bende kı kotu sansa baglıyorum ama onuda anlatıcam sıze ılerkı zamanlarda ben ınanıyorum sans var bende yok degıl ama tam guzel olcak gıbı yok olmuo bu ne o zaman kotu sans ıste baska hıcbısı degıl ...
nese ablamla bende var zaten bole kıcının azcık ustunde orda bole bı yag bırınkıtısı , ne gıysen cıkıo anlıcan kapatmk ımkansız en nefret ettgım seyde o ama bızım kıc buyuk yanı yapcak bısı yok , mılletın olur anasını satıyım bole ne guzel ıkı yanak ııkısıde bırbırının aynısı falan bole dik guzel pürüzsüz, insanlar bakınca gözlerini alamazlar ama nerde işte öylesi bizde kocaman var yani arkada benımle yasayan bısey acaıp kalkan falan olur ama o bana savas cıksa arkamı donsem yeter hıcbısey ıslemez valla o gote ..  ama zengın olunca ılk ısım gıdıcem gögüslerimi yaptırıcam verıcem arkadas parası neyse yapsınlar dıklessınler heran patlamaya hazır bombo gıbı fuze gıbı baksınlar karsımdakıne ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sonamı yaklaşıyorum ne ?