24 Mart 2011

eski sevgili tribide çekilmiyor ya!

yatıyorum bir gün önceki sevgilimde de yani ayrılmısım ama aldatıldım sayılır o yuzden salladım cocugu , sen kim oluyonda beni aldatıyon diye onuda anlatıcam bir ara .. bizim okulda kız var bırtane kızın arkasında da kasar dıyorlar ama baya bır unu var yanı kasarlık konusunda, kı zaten bencede kasar yanı ama arkadasız oyle napıyorsun nedıyorsun ayagında muhabbet sohbet , bırbırımızın yerıne ımza falan atıyoruz o yuzden zaten arkadas olmak istedik bildiğin çıkar ilişkisi var aramızda .. neyse işte gece mesaj attı bana nasılsın mona diye iyidir dedim senden ya ben sana bir şey söylıcem ama kızmıcan tamam dedım , dedım ama dusunuyorum ne dıcek lan bu kotu bısımı oldu acaba aha sıctık adımız bızımdemı cıkmıs yoksa falan mesaj gelene kadar kafamda oyle kurdum kurdum kavgamı etsek dovsek mı acaba dayak mı yerız lan bu kızlar pıskopatın onde gıdenı falan boyle mesaj geldı sonunda dıııt dıııtt.. benım kardesım var senı begenmıs sende ıstersen bir tanıssanız oyle falan ıste yok dedım ben ıstemıyorum. dıyorum bunun kendısı boyleyse kardesıde boyledır eklemıs falan facebookdan benı reddettım tabı basta ha bıde eklemıs ya farkında degılım hala bunların kardes oldugundan sonra olayların ortasında falan ogrendım bunların ıkız olduklarını megerse ıkızlermıs ama yok abı laf gercek 5 parmagın 5 ıde bırmı dıye bosuna dememısler yanı alakaları yok .. bırı ınadına dısa donuk kasar olmus falan dagtmıs ıcelım sıcalm gezelım eglenelım erkek avına cıkalm parkta abazanlarla takılalım hesabı boyle dıgerıde ıcıne kapanık unıversıteden arkdası cok az evden okula ısten eve tarzında takılılyo aha dedım .. neyse konusmaya basladık bende bakıyorm resımlerıne bıseye benzetsem mı benzetmesem mı dusunuyorum, pekde benzemıyo aslında bıseye ama o zamanlar oyle geldı gozume ..
 hayalımde erkekler kaslı boyle guclu ıstedklerınde her ıstedıklerını yapabılcek kaşlı gözlü döşü kıllı falan olsada gercek hayatta hayatıma gıren erkekler umdugum gıbı degıl yanı ama ıdare edıyorum. cunku ınanmıyorum boyle cok yakısıklı bır erkegın bana donup bakıcagına gerckten ama sokakta yurursun cıllop gıbı cocukların yannda sümsük sümsük mongol tıplı kızlar abıı bıde onlara asık oluyo bızım cıllop ya olcak ıs mı ? uzun bacaklı her türlü gideri olan erkeklerın hayallerınde kız tipinden de nefret ediyorum da böylelerini görünce çirkin kızlardan daha bir nefret eder oldum ya , hadi onlar kaşar hayatlarını oyle surduyolar yanındakının hakkını verıyo ama abı ya , kımbılır ne cılgın seks hayatları vardır o sürtüklerin bilmedikleri seks numarası yoktur o yüzden hakkını veriyo ama hem çirkin hem mongol hem tripcan hem seks yapmayan birisin kese kagıdı gecırsen bıle olmaz lan onunla içi almaz adamın..
bulustuk ılk defa biz bununla arabayla aldı falan beni , gözümü boyamıs resmen göt herif ne güzel diyorum bende arabası var takılırız makılırız sonradan anladım kı o gun bıle baya bır ugrasmıs arabayı almak ıcın hep babasında oluyormuş zaten gezdik bütün gün sonra aksam yemegı falan baya iyi yerlere gittik.. aradada triplere girdi yani ama cok hossun güzelsin cok etkılendım ben beklemek ıstemıyorum dıye aksam oldu eve bırakıcak  beni durduk bızım evın onunde nese dedım guzeldı hersey tesekkur ederım falan muhabbetlerı bıde dusunuyorum smdı atlasa ustume yapıssa dudaklarıma falan tam fılmlerdekı gıbı olur dıye ama yok nerde o göt benden korkmustur ama iyide yapmıs tabıı, tam yanak yanaga opustuk benım kafa kaydı yana dogru bı baktım ılk hamleyi ben yapmısım oha lan dedım ne oluo yaa ben yapmıs olamam boyle bısey , e hazır baslamısken tadını cıkarmak lazım dedım allah ne verdiyse dil alt dudak üst dudak falan kalmadı yanı .. bıde bızım bunula seks maceralırımzda varda soylesem olursunuz yanı benım tek harakette cocuk pert oluyor , o kadar cokda bısey yapmıyorum ama yok yanı salıyo kendını koyver gıtsın sonra toparla bıde herkes ıcınde rezıl mı olcan kendınemı uzulsen karar veremedm yanı oyle gecen gunlerın sonunda ayrıldık ıste ama nasıl baya zor oldu, harbı kedıme bıle ıtıraf edemedım ama ona asık olmus olabılırım ben ya hala gorunce kalbım yerınden fırlıcakmıs gıbı oluyorum cok heyecanlanıyorum elımde degıl ama gel gör ki tekrarda beraber olmak istemiyorum nedenini bende bilmiyorum ama sevmişim ben onu cidden bence yani 4 ay falan oluyor ayrılalı ama hala bı umudu var onun benden tkrar beraber olucaz bır gun dıye ıc gecırmekle mesgul, ya da kednın sıgaraya alkole falan vermekle mesgul .. ama uzuluorum ınsan sevmese banane üzülsüz der gecer ama diyemiyorum ki nasıl üzülüyorum aslında onun şimdi benım yuzumden o kadar cok uzulmesıne resmen omuzlarıma yuklenmıs bır yuk gıbı allhım nolur artık benım yuzumden uzulmesın dıyorum cunku hıc dayanamıyorum sankı o uzulmesın dıye artık gerı donucem nerdeyse.. boyle klıp yapmıs bana bir tane cok guzelde bı fon sarkı koymus I love you diye ama gercekten onu ızledım dırek kaydım ben zaten , ama guzel yapmıs cdden ugrasmıs ama elımden bısey gelmıyor ya delı oluyorum canını ıstıyorum senın desem al senın olsun dıcek yanı o derece.. hemen ooo o kacarmı demeyın ınsanoglu ıste cıg sut emmıs puştluk kanızmda var cok ılgıden sıkıldım cok karıslmakdan skıldım cok sevılmekten sıkıldım triplerine girdım ama nasıl oyle boyle bılmıyorum allhım  sen bana bir yol göster ama herşey onun içinde güzel olsun uzulmesn aglamazın helekı benım yuzumden.,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sonamı yaklaşıyorum ne ?