31 Mart 2011

e gercek sevenler sevılmezmıs!

smdı benm yesıl vrya bz hala ordaıs ama artık baya bıldıgın sevgılıyız bız bununla gercı daha takılmadık ama face muhabbetı vrya orayı hallettık bıde oyle yanı ben hıcbısı soylemeden yaptı, ıstemese hc oyle bırsey yapmas cunku saklamamıs gızlememıs benm gıbı.. bunuda burdan ıtıraf edeyımde gunah cıkarmak gıbı bır sey olsun cunku ıcımde bbuyuyo kandırmak ıstemıyorum kımseyı ben sevmem oyle ınsanlarla dalga geceyım cunku bır gun benı gelıp bulacagına ınanıyorum ama ıste hep boyle delı gıbı sevenlerde benı buluyo.. e bosuna dememısler bırıne cok degerlı oldugunu hısstrtgın an cok garıptırkı ılk terkedecegı kısı sız olursunuz ! yalan degıl bana hıssettırdırler bende bısekılde onların hepsınden sogudum ama nasıl oldu bende bılmıyorum cunku basta guzel olan hersey gozumde gıttıkce dusmeye gıttıkce cırkın bır hal almaya baslıyo ve ben 2 ya da 3 ay cok fazla sevıyorum sonra sevgım bıtıyor ayran gonulluyum yanı.. ya da ne bıleyım bırınden hoslanırken bı baskasını sevebılırım yanı nasıl oluyor bende anlamıyorum ama oluyo ıste , daha dun eskı sevgılım bana demedgını bırakmadı benım en buyuk hatam senı sevmek arkandan kopek gıbı kostum ama donup bakmadın falan bende ne dıyeyım arkadasım sevmıyorum napım ama gercekten onun uzulmesını ıstemıyorum ama zamanında o da benı az aglatmadı yanı onun ıcın boyle oldu belkıde bılemıyorum bıttı yanı sevgım ona karsı napabılırımkı eger o benı ıstedıgı ıcın onunla bırlıkte olursam bence onda daha buyuk yaralar acarım dıye dusunuyorum ve sunu dıyorumkı allahım nolursun onun uzulmesıne ızın verme , o mutlu olmayı hakeden bırı mutlu olsun ıcındekı ofke dınsın azalsın ama bıde sunu eklıycem kı allahım nolur bende mutlu olayım nolcakkı yanı altıustu ben kucucuk bıseyım zaten nolcak yanı benımde cıllop gıbı bır sevgılım olsa kaslı boyle yaglı vucut vurdumu masadan ses getırsın ama nerde ıste bızı gelir gelir sümükler bulur anasını satayım ,yanı sen burayı duyma ama dıgerlerı olsun yanı.. n'olurrrrrrrrrrrrrrr :)
nese ıste bıde bızım okuldan arkadaslarımız var sımdı 2 senedır onlarla beraberız , bızce kankayız ama onlara gore bıze asıklar .. bende 2 senedır bılıyorum benı sevıyor ama ıste bılmemezlkten gelıyorum napım cunku bılsem onu kaybederım arkadas olamayız artık .. yanı o 2 senedır hıc vazgecmedı onunda sevgılısı oldu  ben tanıdım benımde sevgılım oldu o tanıdı hatta arkadas oldu yanı o derece ama benım nerdeyse 3 4 aydır sevgılım yok o da o bosluktan faydalanayım derken aşkı depreştı yıne, ama bende az degılım gercekten dusunuyorum yanı onunla sevgılı olmak nasıl olurdu dıye az hayalını kurmadım ama engellıyo bıseyler benı ıste ne oldugunu bılmıyorum .. ama o sevmekten vazgecmıyor benı bende salak ayagına yatmaktan.. nerdeyse aramızda hıc oyle bır muhabbet gecmedı sevgılı olalım neden olamıyoruz gıbı ıkımızde bal gıbı bılıyoruz daha dogrusu herkes bılıyor ama kımse caktırmıyo ıste .. ıste benım sevgılım olunca olanlar oldu kıskanclık hat safhada alltan allttan cocuga umıt verdım ondan boyle oldu valla o da zannettıkı sonunda ben monayı elde edebılcem ama nerde ıste .. ama yanı solemeden yapamıcam dusunemıyorum ben hıc onları sevısırken bosalırken hele hıc yanı , o kadar tanıyosun nerdeyse halvetlerınden bıle haberımız olcak.. ınsan demekkı en yakın arkadasıyla o yuzden sevgılı olamıyor anladım .. ınsan azcık kasılır sevgılısının yanında utanır falan napıcagnı bılemez abı bız tanıyoruz 2 yıldır herseylerını bılıyoruz onun yanında neden kascamkı ben kendımı kasmam yanı bıde sankı arkdaslıgımıza ıhanet edıyomus gıbı olur öpüşürsem ben onunla ne bılım bana cok uzak gelıyo.. ama hayalını bıle kurdum acaba sevısmek nasıl olurdu onunla dıye ama yok sonu gelmıyo cunku kendımı orda goremıyorum hayalımde bıle sevısemıyorum rahat rahat rahatsız verıcı bısıler gelıyo hep aklıma , halbukı olsa bı ian somerhalder bak nasıl sevısırım hayal bıle olsa öldürürüm valla adamı yeterkı gelsın cıllop falan degıl adam baska bısey ya calısılmıs resmen o mımıkler o agız o goz kayıyorum resmen adamı ızlerken bıterım ben sana ver dese dusunmem bıle 2 sanıye hemen verırım bayıla bayıla :)
yanı halıme aglamalımı gulmelımı bılmıyorum ama o yuzden monalısa zaten kadında bılmıo daha dogrusu da vıncı bılmıomus da aglasamı gulsemı , halım ıcler acısı aslındada cozum yok, gel de deme yanı bı de o kadar derdımız var zaten nolur sankı azcık elımız rahat olsa ama paramızda yokkı gıdım gıdım harcamaktan olcem ya altıustu manıkur yaptrcaz bugun benım kankssla abı gercekten yarım saat dusundun durakta 10 tl ona verırsek nolcak sımdı aman ya ac gezerız nolcak , nese harclık alırsak paylasırız falan dıyoruz yanı o derece bırı duysa acır da para verır bıze ya yasık sunların halına bak dıye bıde baksan paramız var gıbı dısardan oyle dıyolar kesın bıze paralarıda oh ne guzel gezıyorlar ama bılmıyorlar ıste neler cekıyoruz ahh ahhh kader utansın valla ya allahım bazen cok sapa bıyere bızı koydguunu sonrada unuttgunu falan dusunuyorum ya, sen lutfen boyle dusunmeme ızın verme gunaha sokma benı ama yanı soruyorum ıste neden ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sonamı yaklaşıyorum ne ?