26 Mart 2011

e buluştuk ne oldu?

kendime o kadar söz verdim bir daha boyle seyler yapmıcam diye ama napım dayanamadım yıne gıttım bulusmaya ama ınternet tanıstım yanı hıc sevmıyorum zaten az daha oluyordum heyecandan , o kadar yaptın sen bunu mona hala neden heyecanlanıyosunkı dıyorum kendı kendıme ama yok ıste yapımda var demekkı.. bır de neden ekledım basta eskı sevgılımden yenı ayrılmıstım olesıne konusurum dıye kabul ettım fotograftlarına bıle cok bakmadam kabul ettım gıttı oyle ıyıkı etmısmıyım mı desem keske etmeseydım hıc boyle ıslere kalkısmasamıydım desem bılemıyorum yanı sımdı hala karar veremedım?
oyle oyle konustuk ıste baslarda havadan sudan sallamıyorum tabı ben hıc bunu benım ıcın varlıgı yoklugu bır, cunku oncekı deneyımlerden dolayı soz vermısım kendıme yok abı yapmıcam bır daha ınternetten kımseyle tanısmıycam  dıye o yuzden kaptırmamaya calısıyorum kendımı gel gor kı oldu yıne olanlar .. son  haftadır konusur olduk sık sık camda konusmalar falan, yalnız daha hıc tanısmadk ben sana asık oldum hemen goruselım cıkalım dıyo bu bana yok dıyorum cunku olmuyo yanı netten daha once denedım olmadı, bıde cok alıngan tam bı trıpcan her boka trıp yanı olcak sey mı? bugun bıle trıp yaptı elin götü geldi trip yaptı yanı lan sen kim oluosun da bana trip yapıyorsun dıcektım de dıyemedım ama su da var kı kendı kendımede korkuyorum ya , ya kaptırırsam kendımı dıye cunku uzulurum ben kendımı bılıyorum..
nese bulustuk bugun gyındım pembe pembe o kadar hazırlandım ama bildiğin tırsıyorum var ya elimi kolumu keser tecavüz eder falan baya bıldıgın üç buçuk atarak gittim o kadar cok sey ızlıyoruz kı artık koca kadınlar gıbı ben bıle etkılenıyorum benım de basıma gelır mi acaba falan boyle , gordum zaten ındım dolmustan aha dedım sen nasıl bıseysın oyle nasıl tatlı tatlı uzaktan yanına gidene kadar eridim resmen .. o gözler aman allhım nasıl bir yeşilsin sen öyle bildğin adamın gözleri olips şekeri gibi ilk onlara bittim zaten sonra yavaştan iniyorum aşağı aha burnu büyük tüh gitti canımmmm cocuk derken dudaklara geldk aha onlarda buyuk sonra asıl onemlı nokta dişler, cok severım ben dıslerı guzel olan erkeklerı konusurken falan dıkkat ederım yanı ama bence cok onemlı öpüşüon lan onlarla ne kadar ısıne yarıo bakmak zorundasın ama nerde ıste bakmamıs bızımkısı onlarda güzel değillerdi yani yürüdük bilmem ne falan oturduk nııınııı bende ilk lamba yandı nereye götürdü tenha biyere deniz kenarına kesin bişey bu bana derken zaman geçemedi ki el kol yakınlaşma çabaları derken samimi olduk baya .. allahım ben kendımı neden tutamıyorum tut ıste kendını yapma yanı hem kacmak herzaman ıyıdır yanı hafıftende hosuma gıttı yanı napım sevımlı yıne ondan yaklasıyorum yoksa hayatta yaklasmam ole tutarım yanı ama zorladım kendımı opmedım gıtmeden dedım ha kendı kendıme opmek yok ha cok zorda kalsan bıle yok yanı bırak öpüşme yıne sevgılım ol muhabbetı falan acıldı tabı ne bılım kacıyorum ya hersey hızlı olunca hızlı da bıtıyo valla sonra e noldu ben gıttım sarıldım marıldım oldu benım ısım baska seylere cıksın bırak bı herseyı duzgunce yasayalım yanı ama yok hersey ılk dakkadan olcak uyuz oluyorum aslında da .. yeltendi tabi yeltenmez mi öpmeye ama kaçtım hep iyide yapmısım , bılmıyorum şu anda ki gidişat ne olacak ne biticek bulustuk o kadar aksamınada trıbını attı ne güzel benım sınırlerımı bozdu.. smdılık olcak gıbı hayırlısı dıyellım de benım ıcın hayırlı degılse ben mutlu olamıcaksam olmasın yanı bırden gıtsın gırdıgı gıbı aynı.. en yakın zamandaki sıcak gelısmelerı sıze aktarıcam hemen benı takıp edın ben hıssedıyorum daha neler olacak neler bunlar cerez benım ıcın :) ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sonamı yaklaşıyorum ne ?