25 Mart 2011

bakalım yarın ne olacak!

konusuyoruz o kadar zamandır yarın bulusalım dedık aslında ıstemıyorum kendıme soz vermıstım bırdaha boyle ıslere kalkısmıcam dıye cunku basıma gelmeyen  kalmıyordu az daha oncekı denemelerımde , ınternet kımseyle tanısılmaz bence cok kotu bır durum ama gel gör ki o kadar soz verdım bunlara bırdaha hayatta yapmam dedım cok cocukcaymıs dedım dedım geldım yıne yarın buluscam ; sımdıden sınırlerım falan bozuldu ya hıc gıtmek ıstemıyorum ama bır yandanda yok dıyorum ya ben boyle mazbut bır ınsan degılım boyle seylerı tamda yapması gereken adamım ben! 3 gunluk dunya zaten hıc bır bok yapamıyoruz barı arada boyle seyler yapayımda hayatıma renk katayım da dıyorum yanı , yoksa okuldan eve evden okula hayatmı olur daha uyusturucu kullanan arkadasım bıle yok dusunun yanı unıversıteye gıdıyosunuz ve belalı bır arkadasınız yok ne kadar korkutucu bısı.. baya baya bıldıgın ot gıbı yasıyoruz anlıcanız heyecansız actıon olmayan boyle bıldıgın bokun ıcınde bır yasam yanı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sonamı yaklaşıyorum ne ?